Riitatilanteet

Autamme kaikissa riitatilanteissa asiakkaan ja laitteiston myyjän välillä.

Joskus asiakkaamme tekevät aluksi paljon turhaa työtä. He haaskaavat aikaa ja rahaa etsiessään itse ratkaisua lämmityslaiteongelmiin. Yleisin tilanne on ettei myyjä halua, tai ei osaa korjata olemassa olevia vikoja. Taktiikkaan kuuluu asiakkaan vaientaminen hiljaiseksi venyttämällä reklamaatioiden hoitoa kohtuuttoman pitkään. Myyjän ainoa pyrkimys on saada asiakas sopeutumaan ja tyytymään vallitsevaan tilanteeseen.

Älä tyydy tähän!

Anna asia ammattilaisen selvitettäväksi heti alusta alkaen. Sovitaan pelisäännöt, kartoitamme tilanteen ja kerromme reilusti miten asiat on, ja miten ne eivät ole.

Vaikeatkin tilanteet on käännettävissä voitoksi - ota yhteyttä ja pyydä apua! Kuuntelemme sinua. Ja etsimme käytännönläheisen ratkaisun ongelmiisi.